22 November 2012

Tolong Jangan Kacau Saya!!

Assalamualaikum,
Dugaan itu selalu datang,
satu pergi satu lagi datang,
tapi xperlah itulah di namakan kehidupan...

Hari ni Gf Ex fiyda Add fiyda kat Fb,
Tak sempat nak approve die block fiyda,
then malam nie die dah unblock then  cancel frens request tu,
tak tahu ape motif die buat cam tu,
kate member fiyda si yan, jiwa die kacaulah tu,
agaknyelahkan, xkisahlah..


Awak..... entri nie tuk awak,
Tolong jangan kacau hidup saya,
saya tak kacau hidup awak,
saya tak kacau hidup bf awak,
So jangan kacau saya,
Biarlah saya bahagia dengan kehidupan saya sekarang.

Awak tak perlulah add saya kat FB,
FB saya hanya tuk kekawan jea,
sebab tu kawan kat FB saya skit tak ramai cam orang lain,
awak tak pernah jadi kawan saya
dan tak mungkin akan jadi kawan saya..

Kenape??
Sebab Awak pernah buat saya sakit,
sakit yang teramat sangat, hanya Allah yg tahu,
awak perempuan saya perempuan,
awak sepatutnya faham ape yang saya rase...


Awak
jangan risau saya bukan manusia berdendam,
Meskipun terluka meski pun sakit yg saya rase,
Saya tak marah awak saya tak berdendam dengan awak,
Tak pernah nak mendoakan yg buruk2x untuk awak,
Saya selalu doakan awak takkan terima nasib macam saya,
Saya harap awak akan selamanya bahagia dengan dia...


Lagi satu awak dulu memang saya sayang dia sepenuh hati saya,
Tapi dia tak pernah hargai saya,
Jadi dia tak layak tuk saya, tak layak tuk cinta saya,
Macam langit dengan bumi tuk jadi suami saya,
Jadi awak jangan risau saya takkan pernah balik pada dia,
Sejak dia buat hati saya berdarah sejak itu hati saya dah tertutup untuk dia,
Saya lagi kenal die sekarang, die hipokrit selama die dgn saya,
saya tak menyesal atau kesal die tinggal saya,
Malah saya bersyukur sgt,
siang malam saya doa jangan pernah dia dtg dalm hidup saya lagi..

Andai suatu hari awak terima nasib macam saya,
carilah saya,
Tapi sekarang tolong, tolong,

Tolong Jangan Kacau Saya!!!

No comments: