20 November 2012

Aku Ingin Jadi Pembuka Hatimu

Assalamualaikum,
selamat malam semua...
Malam nie disaat dan ketika blog nie,
fiyda sedang duduk dalam gelap,
menaip dan menaip di dinding blog ni... ^__^

Fiyda sebenarnya tengah demam,
selalu sakit fiyda niekan,
tapi xper sakit tu kan penghapus dosa-dosa kecil..

Saat nie fiyda tengah dengar lagu nie :

BABAK CINTA - Tengku Adil


Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya
Terkunci kerna slalu terluka
Ku ingin menjadi penutupnya, babak tentang pencarian cinta
Aku untukmu sepanjang hayat

Aku juga merasa ketakutan oh cinta
Percayakan pada kita oohhh...

.................................................................................................................................


Kamu!!
Ya kamu, ini aku tulis tuk kamu?
siapa kamu hanya kamu yang tahu jika kamu sedar,
jika kamu tak sedar, xper moga suatu hari Allah
akan sedarkan kamu... ^__^


Tahukah kamu aku ingin menjadi pembuka hatimu,

membuka hatimu untuk hatiku,
Tapi aku memilih untuk mendiamkan diri,
Kerna aku ingin cinta yang halal,
kerna aku ingin cinta yang hadir selepas ini adlah yang terakhir,
Aku mohon pada Allah moga ditunjukkan jalan buatku,
Apakah kamu takdirku, jodohku?
Selagi aku tak dapat jawapan itu,
biarlah perlu mase bertahun akan aku tunggu.
tunggu kamu, tunggu detik itu...
Mungkin benar aku perlu tunggu 5 tahun lagi tuk tahu jawapan itu,
serahkan pada takdir...
Walaupun apa takdir itu, moga kita terus menjadi sahabat.

Aku anggap ini ujian buatku,
ujian untuk menjadi lebih sabar,
lebih tabah, lebih kuat dan yang paling penting sentiasa redha,
Ujian supaya aku dapat mencintai mencintai PENCIPTAku
dan diriku sendiri sebelum dirimu..
In shaa Allah, pasti akan ada ganjaran baik buat diri ini,
Suatu hari nanti, amin..


XOXOX
Publish





No comments: