05 November 2012

Belajar Something Dari Farid Kamil

Assalamualaikum,
hai semua, 
ape cer, harap semua ok2xlah erk...
Sebenarnya fiyda ada banyak sangat menda nak cite,
tapi relaks kite cite satu2x...

Seperti yang kita semua sedia maklum,
3hb aritu dunia Farid kamil dah pun Kahwen dengan Pelakon cantik Diana Danielle.
tahniah buat mereka berdua,
semoga bahagia selalu hendaknya, amin

gambar pinjam

Arini fiyda terbaca kisah kahwin diorang nie dekat beautifulnara,
thats why fiyda cakap fiyda belajar something dari Farid Kamil,
nak tahu ape nie :


As long as semua kekawan tahu yang fiyda single,
But i'm always said i'm single but not available, hehehe
Jika suatu hari nanti hati ni terbuka tuk bercinta lagi,
fiyda nak jadi macam diorang nie,
tak mau terlalu exspose,
sebelum niekan fiyda terlalu expose di FB, Twitter, & blog nie,
Tidak nafikan xdapat papepun bila expose camtu,
cuma dapat puaskan hati sendiri jea...
So jika fiyda bercinta lagi,
fiyda akan pasti takde sape tahu pun fiyda bercinta dengan sape,
paling tidakpun kekawan yang rapat jea yg tahu,
kalau fiyda bertunang pun,
fiyda tak nak kecoh-kecoh,
mgkin orang akan tahu fiyda btunang tapi dengan siapa biarlah rahsia,
wink2x, dah mcam artis lak kan....

~Simpan kemanisan itu untuk hari yang benar-benar bahagia~





*gambar2x nie fiyda cilok dari intenet jea... :)




No comments: