02 November 2012

ATV & Kereta Kuda = Awesome

Assalamualaikum...
harini fiyda nak citer sal hari yang sangat awesome.
beberapa jam before fiyda gerak balik kajang isnin aritu...

Alkisahnyer haritu,
macam2x menda jadi,
tapi yang awesomenyer sebab petang tu mak & kazen
yang berbadan sasa a.k.a besaw tu bawak fiyda p pantai,
fiyda memang suka giler p pantai,
tapi dah lama giler tak p..
so bila ade orang bawak memang seronoklah... hehehe

Yang membuatkan fiyda teruja sangat sebab fiyda
dapat naik ATV, 
memang dah lama teringin akhirnya dapat gak naik,
dah tu free lak tu sebab kazen nah keje kat situ..
kalau kena bayar biasenyer rm20 untuk 15 minit,
xdenye nak habiskan duit tuk menda alah nie... hehehehe


Dek kerana pic nie,
adelah sorang kawan nie cakap fiyda
"manja & Ganas"
hehehehe





Bukan takat naik ATV jea,
tapi dapat naik kereta kuda lak,
free jgak, untunglahkan...
ade banyak kete kuda kat situ semua cantik2x...


my fren cakap kalau kai serba putih mesti dah cam cinderella,
Nanti kalau kahwen nak berarak naik kete kuda leh x??
wah, mesti gempakkan...
Mase tu saya mesti jadi cinderella yang awak cakap tu... hehehe
cet, perasan dan berangan lagi... adoyai... hahaha


sayang seribu kali sayang,
kualiti gambar tak ok sgt,
almaklumlah kamera murah jea.. huhu

Tak sabar nak balik,
nak p main lagi...
Ade yang teringin nak naik gak k?
Jom p  Pantai Batu Buruk,Terengganu..
Mesti Tak rugilah sebab pantai pun cantik,
tak macam pantai kat sebelah barat nie...
promote Terengganu ckit... ^__^


1 comment:

aifyque_169 said...

huhuhu bestnyerr..kalo g ari jumaat sush la nak naik..ramai bebenor