06 March 2011

Sweet sangat....

Saat fiyda tulis entri nie,
fiyda baru habis baca novel yang kat bawah nie...


Hari nie fiyda agak bad mood ckit sebab semalam fiyda
mimpikan mak & tgahri tadi teringatkan masakkan mak..
so rindu sangat kat mak
MySpace

Tapi setelah fiyda baca novel Prince Charming nie,
Hati fiyda berbunga-bunga,
Fiyda rase seolah-olah watak nurul lam novel tue adalah fiyda,
lagi pun memang mase sekolah dulu orang panggil fiyda nurul..
MySpace

Fiyda suka semua watak dalam cite nie,
Fiyda suka watak Nazrul yang panas baran tapi sweet bagi fiyda,
suka watak Rezza yang suka tolong nurul & nazrul,
suka watak Fiq yang hensem & bersahaja w/pun ramai peminat,
suka Hayrul yang pengsan bila baca surat cinta,
Suka watak Najmi yang suka mengusik..
senang cite memang suka semualah...

Sweet sangat bila Nazrul melamar Nurul,
Sweet sangat bila Fiq datang jumpa Nurul naik kete sport,
Sweet sangat bila Fiq & Nazrul berpakat buat suuprise kat Nurul,
Sweet sangat bila Nurul menangis masa jumpa Nazrul...
Semua SWEET...
MySpace

pada sesiapa yang tak baca lagi, sila lah baca
sebab novel nie boleh buat anda ceria..
Oklah, fiyda nak studylah plak lusa ade mid term...
Daa semua, selamat malam..

Psstttt : thank diq sue a.k.a Dyana Nadirah sebab sudi bagi pinjam novel ni..





3 comments:

mns223 said...

best eh? nak beli la 1

nurul fiyda said...

siyes, best sangat..
citer die kelakar,
kategori comedy romantiklah..
cite bdak2x sekolah...
tapi siyes memang kelakar.
aku baca senyum & gelak sorang2x..
sampai nak kuar blik pun malas doh..

mns223 said...

hero hensem tak? hehe