31 March 2011

Henset baru..

 Teringin sangat nak beli henset baru... huhuhu
Tak nak henset lain nak henset yang kat bawah nie jer.. 


Cantikkan...
bukan cantik tapi cantik sangat..
name henset nie..
ade 4 color..


Tapi fiyda nak yang kat atas tadi jer...

Tapi rasenyer berangan jealah kot..
Harga dia paling rendah sekarang RM666 lor,
Nak kena tunggu de duit dulu baru leh pkir balik nak ke tak...
Terpaksalah bersabar walaupun hati merota-rota nak,



sebelum nie, fiyda guna henset nie..
fiyda mmg suka giler henset nie,
mase mula2x fiyda berkenan tengok henset nie harga die dalam RM900..
Sebab nak jgak fiyda tunggu harga dia jatuh,
then akhirnya fiyda beli jgak mase harga die RM600..
Motifnyer nak gitau fiyda nie kalau fiyda dah suka,
fiyda akan dapatkan jgak,

http://www.cute-smiley.com



sekarang guna henset nie jer,
nie pun ehsan abah..
kalau tak xdelah hp jawabnyer.. huhuhu
thanks abah...




1 comment:

emieysandra said...

yg pnting dpt col & msj! ehehe..btw, enset kt ats mmg cantikk