23 April 2011

Comelnyer Mia & Aisyah

Mia Nasuha
sape tak kenal
budak comel & petah yang berlakon dalam
citer Adamaya.
Gandingan ibu dan anak dengan Lisa Surihani.
Sampai sekarang mana-mana event mesti ade mia dengan lisa,
seolah2x mia mmg anak lisa, ^_^
Btw fiyda suka sangat tengok mia, comel sgt..

Mia Sara Nasuha Mia Sara Nasuha

Mia Sara Nasuha  lisa



Dan aisyah pula artis baru,
atau nama penuhnya Nur aisyah humairah,
nama pun comel cam tuan die,
siyes fiyda suka sangat tengok gambar2x die.
first time tengok fiyda dah teruja,
ya allah, comelnyer dak nie..


 

 gambar nur aisyah humairah
gambar nur aisyah humairah gambar nur aisyah humairah


Comelkan,
nanti nak anak comel cam diorang gak...
hehehe
lagi satu kalau boleh nak kembar



dua cam diorang nie

or

tiga cam anak mama nie



comelkan diorang,
bukan comel tapi comel sgt...


Ya allah kau kurniakan aku sebuah keluarga yang sakinah,
di samping suami yang penyayang & menerima aku ape adanya,
dan kurniakan lah aku anak-anak yang soleh & solehah yang comel sperti anak-anak diatas,
dan jadikanlah aku isteri mithali & ibu yang terbaik pada anak-anakku..
amin..




P/s : kata mas kawan fiyda kite kena doa dari sekrang, hehehhe




1 comment:

Mohd Helmi said...

terima kasih memuatkan gambar & berita tentang anak saya. Jika ingin mengenali Aisyah dgn lebih dekat, sila "like" fb Nur Aisyah Humairah di link http://www.facebook.com/pages/Nur-Aisyah-Humairah/113632845384787

Helmi