18 July 2012

Suka mam Buah

Hai, arini mood fiyda ok.. so sebelum die berubah jadi tak ok,
sebab mood tak menentu cikit sejak smalam sebab rindu.. huhu
so fiyda naklah conteng-conteng kat blog nie...

Arini fiyda nak citer sal mam buah...
sebab semalam fiyda beli buah mata kucing a.k.a longan.


nielah buah mata kucing yang fiyda beli semalam..

Beli 1/2 kg jer, biase kalau dengan aizat fiyda beli 1kg,
sebab die suka sangat mam buah nie..
siyesly, tengok buah nie buat fiyda rindu dia sangat.. huhu
pernah sekali dulu, dia teringin nak mam buah nie tapi xde,
tiap2x kali pasar malam fiyda p cari buah nie sebab die teringin. huhu
3 mggu lpas tu baru ade, dah de tue terus beli.. huhu
yang fiyda beli semalam x hbis2x lagipun,
kalau mam ngan aizat sekejap jer habis.. hurmmm...



Selain mata kucing, kitaorang (fiyda+aizat) suka mam durian jgak,
suka tengok die mam durian,
semangat jer makan , then mesti comot.. hahahha
banyak kali mam durian, merata2x tempat kitaorang makan..
hurmm.. bilalah dpat mam durian lagi.. huhu

Kitaorang sebenarnyakan suka mam semua buah,
manggis, delima, laici & mcam2x lagi.. :)


nie feveret fiyda.. sedapp..

semalam member fiyda beli stawberi.. nyum2x,,
sila jelez, ok.. :)



oklah korang.. bye/

No comments: