25 July 2012

Dugaan di Perantauan~

Assalamualaikum~
entri pertama setelah 5 hari berpose,
2 hari pertama puase adalah pose yang sngat best,
bersahur & berbuka masakan mak,
riuh rendah dengan sore adik-adik,

Bila balik jer UKM,
fiyda mula rindukan suasana tu,
masakan mak walaupun biase2x tapi boleh buat fiyda gemuk,
sore-sore adik mengisi tiap ruang hati,
petang nie fiyda sesorang, xde kawan ~
alone~ T_T

Tadi tengah hari tayar motor fiyda,
yes, dugaan dibulan pose nie,
punyerlah susah cari orang nak mintak tolong,
tapi xper nielah dugaan diperantauan,
xleh mengharap orang sangat..

Dugaan yang paling besar bagi fiyda adalah,
bila fiyda rindu family fiyda,
bila fiyda rindu aizat...
fiyda tak tahu ape fiyda patot buat perasaan tu datang,
hati fiyda rase sedih sangat..
bila fiyda teringat diorang mesti fiyda istigfar,
tapi perasan tu tetap ade,
lagi2x bila sendirian mcam sekarang..



Kenapalah fiyda manja sangat,
sedangkan mak & abah tak pernah manjakan fiyda..
sesuai dengan nama fiyda 'afidah = hati yang kecil'
sebab tulah kot fiyda mcam nie,
terlalu mudah menitis air mata... hurmmm...
bila fiyda sedih, fiyda tak tahu nak luah kat sape,
fiyda msg org tak balas, hurmmm
sebab tu fiyda tulis kat sini... hurmmm
kalau korang nak tahu, mata fiyda dah bengkak sebab sejak tadi asyik nangis,
fiyda pun tak tahu nape fiyda rase sedih sgt... hurmmm

fiyda selalu harap fiyda kuat,
fiyda tak mau mudah nanes cam skrg,
mudah terase hati mcam sekarang... huhu

Hurmm, oklah korang,
dah kul 7, jap lagi dah nak berbuka.
selamat berbuka, fiyda berbuka air laici jer arini... huhu..

No comments: