28 July 2012

Iklan & Kehidupan

Assalamualaiukum,
arini dah hari ke-8 kita dibulan Ramadhan yang mulia nie,
alhamdulillah masih diberi tubuh badan yang sihat dan kesempatan
tuk beribadat pada bulan yang mulia nie.. syukur

Btw, arini sejak dari pagi tadi 
fiyda asyik tengok iklan lama2x jer kat utube.
iklan lucu, iklan sedih, iklan raya, iklan pose, iklan merderka & macam2x lgi..
so arini nak kongsi iklan2x tu kat sini..

Kisah 7 Beradik



~bagus diorang nie, sesungguhnya syurga tu dibawah telapak kaki ibu..




nie lagi satu, hargailah mak.. keje tu sampai bila2x pun tak habis.. huhu

Iklan Maxis



~ Cinta saya hanya untuknya tak kira dia sejauh mana, banyak kenangan indah kami..

iklan merdeka



# pengorbanan abah, hurmmm.. untunglah.. =_=




Hurmm, sedih.. :'(

entri nie sepatotnyer petg tdi lgi dah siap..
bukan ade aper pun kan...
oklah, nie antra jer video yg fiyda letak,
kat utube de banyak lagi...
klau rajin p lah layan utube..

/bye, selamat berterawih semua..



No comments: