11 July 2012

Baby lagi...

Hai semua...
hari nie fiyda jumpa pic baby lagi..
comel sangat ade gigit 4 batang...
fiyda namakan pic nie,
anak mummy mase depan... heheheh
tak percaya comel? tengok kat bawah nie...
















Comelkan? tulah fiyda cakap comel korang x caye.. hahaha
comel macam sape? of cozlah comel cam mummy dia.. hehehe

Korang, entah knape lately nie fiyda rase tak tenteram,
fiyda rase risau, takot, resah & tak keruan..
entah kenape.. mungkin fiyda patot lebih dekatkan diri dengan ALLAH s.w.t...
Tapikan, bila fiyda tengok pic baby comel mcam kat atas,
fiyda rase tenang & lapang jer..
naluri sorang ibu.. hahahha , tapi lambat lagilah..
bestnyer kalau dapat pegang, dukung, cium..
wanginyer die... lembutnye kulit die.. subhanallah..
xde ke orang nak pinjamkan baby die kat fiyda.. hehehe

Suatu hari nanti fiyda pasti akan ada baby sendiri,
bila saat tu datang, biarlah kehidupan fiyda penuh dengan kebahagian,
fiyda dah penat menangis.. hurmmm
fiyda akan pastikan fiyda jadi ibu paling baik, hahaha
haish, suka betol berangan fiyda nie....
moga angan2x nie menjadi kenyataan suatu hari nanti...
















angan2xnyer nak anak kembar.. horey..
btw irma hasmi pun nak anak kembar baca sini ---> beautifulnara



#hari nie genap 8 bulan, alhamdulillah.. moga berkekalan selamanya. amin

No comments: