08 October 2012

Kenape Perlu Pelik

Assalamualaikum...

Kawan-kawan & keluarga pelik tengok fiyda,
Kata mereka fiyda tak macam orang putus cinta,
diorang tengok fiyda tersenyum macam tak de ape2x jadi,
Sedangkan mereka tahu macamana fiyda sayang 'dia'
Pada mulanya sedih hanya tuhan yang tahu,
sape kate fiyda tak nangis,
of cozlah nangis tapi fiyda tak nangis depan orang,
fiyda nangis sesorang,
sebab tu family dan kawan-kawan cakap fiyda tak macam org putus cinta..

Tapi sekarang dah 2 bulan,
fiyda totaly dah tak sedih,
alah ade lah lebih kurang jea fiyda frust, 
Kesakitan demi kesakitan yang fiyda rase buat fiyda bangkit,
dorongan 3 orang kawan bagi fiyda semangat,
malah fiyda bahagia sangat dengan kehidupan sekarang,
Fiyda lebih dekat dengan PENCIPTA fiyda,
Terima kasih pada 'dia' yang lukakan hati fiyda
kamu sebenarnya membuat saya sedar,
kalau tak mesti saya masih hanyut sekarang, Alhamdulillah..

"God will never take anything from you without giving you something so much better"

Ya betul, 
Pasti ada hikmah bila semua tue terjadi,
pasti ada yang lebih baik untuk diri ini,
tak perlu nak sayang sesuatu yang belum tentu akan jadi hak kita,
lebih2x lagi jika sesuatu tu tak menghargai kita...


Haish, banyaklak fiyda mengarut petang nie,
kesimpulannyer nak cakap,
xpayah nak pelik sangat nape fiyda macam nie ok,
sebab sekarang fiyda dah ade prinsip baru
tak perlu nak sedih2x or frust bagai tuk orang yang tak sayang dan tak menghargai kita,
buat ape nak macam tue,
kita sakit dan menagis tapi dia seronok & bahagia dengan orang lain,
so tak yah nak sedih2x sgt,
Bak kata kawan 'fiyda memang dari dulu tak layak tuk orang cam tu'
bukan fiyda tak layk tapi dia/diorang yang tak layak tuk fiyda...
hehehe

Oklah korang,
nanti makin banyaklah fiyda merepek,
Bye, wasalam..

No comments: