15 October 2012

Allah Tahu Segalanya

Assalamualaikum...
Arini fiyda nak membuat pembelaan,
Moga suatu hari dia akan baca apa yang fiyda tulis nie,
Selama nie fiyda diam bukan bermakna semua yang dia cakap betul,
diam tak bermakna saya mengiyakan semua tuduhan awak tu...
Diam tak bererti saya kalah...

Soal msg, sya dah lame dah tak msg awak kan,
sya msg balik bila sya mintak brang sya,
tupun sya tak mintak awak hntar kat sya, 
sya suruh awak bgi kat kawan2x awak nanti sya amik,
tapi awak datang hntar kat saya bawak gurl tue,
dan die bukan main sombong lagi...
awak yg msg mintak barang awak dulu,
awak yang kacau saya dulu,
kalau awak tak msg dulu mintak brg awak dulu sya takkan msg awak!

Bila awak memilih dia,
tak pernah terdetik dihati saya untuk minta awak pilihan antara saya dan dia,
Tak terdetik pun dihati saya nak awak kembali dalam hidup saya,
so tak timbul isu ape keputusan yang awak buat?
siapa yang awak pilih? sikit pun sya tak kisah...

Awak dah lama sabar dengan saya??
ape yang saya buat sampai awak cakap mcam tu?
awak cakap sya tak perasan ape yang say buat kat awak kan?
berkali sya tanya awak xpernah nak cakap,
awak sekurang2xnyer saya tak sedar ape yang saya buat,
tapi awak, awak sedar ape yang awak,
awak sedar ape yang awak KEJAM dan JAHAT
tapi awak still sakiti saya,tu bezanya kita, awak...

Soal rupa plak,
saya tak niat nak menghina ciptaan tuhan,
dia cantik, comel, semua ciptaan tuhan cantik dan sempurna..

Bila awak cakap sya tak kenal awak,
yea saya memang tak kenal awak,
awak terlalu banyak rahsia,
awak hipokrit dengan saya,
tapi bila semua nie dah jadi saya dah kenal awak,
kenal awak sangat!!

Awak cakap kawan saya attack awak,
awak diorang tu bukan kawan jgak k??
salah ke diorang tanya awak?
sekurang-kurangnya diorang tanya awak sendiri,
diorang pelik bila awak relationship dengan orang lain sedangkan,
diorang tak pernah tahu kita dah xde pape,
dan saya tak pernah suruh diorang attack awak,
tak pernah tahu pun diorang post kat wall awak,
jadi awak tak patot salahkan saya untuk itu..

Saya SEKSA hidup awak!!!
ape yang saya buat awak sampai hidup awak terseksa?
setiap hari dengan saya??
tu bukan ke kehendak awak??
saya seksa awak bila pepagi awak hntar motor dalam hujan??
saya seksa awak bila teman awak main badminton??
seksa awak bila awak x amik saya sebab awak tido?
banyak kalau nak tulis...

Pasangan hidup awak sekarang sentiase dengan awak??
Habis selama nie saya tak dengan awak,
habis selama nie saya kat mna?
siang malam saya dengan sape?
saya terima awak seadanya, meskipun banyak mulut yang bercerita sal awak,
awak player, awak panas baran, awak itu awak ini,
tapi saya x kisah pun tentang siapa awak,
saya time awak ape adenya awak,
xpernah nk suruh awak berubah ikot kemahuan saya..

Soal janji
Yang berjanji tu awak,
Saya tak pernah mintak awak berjanji ape2x dengan saya,
tapi awak yang janji awak kita tetap kawan,
awak yang janji akan ada untuk saya,
dan macam2x lagi...
sory tu say : awak penipu, awak menafik!!

Bila awak cakap saya tak tahu ape yang awak rase,
awak tahu ke ape yang saya rase??
dengan harapan yang bermacam2x awak bagi,
dengan alasan yang entah pape..
awak tak tahu jgak kan??

Mengadu Domba?
mulut jahat?
taw seronok jea?
nie semua tuduhan awak terhadap saya,
ape yang saya mengadu domba?
ape yang saya mulut jahat?
ape yang saya seronok jea?
awak duduk sekejap, pkir balik ape yang awak cakap nie betol ke mcam tu?
awak tpu diri awak, awak boleh tipu gurl tue,
tapi awak xleh tipu saya,
saya tahu kebenarannya,
Allah tahu hakikat sebenarnya..
Kalau betol sya suka mengadu orang dah lame tahu awak tggal sya
bukan bila awak inrelationship dengan orang lain,

Bila orang burukan awak,
kenape awak nak salahkan saya?
awak cakap mulut saya jahat,
tapi awak luper awak selalu bercerita tentang diorang pada saya,
mulut awak baiklah erk??
jadi kalau kawan awak bercakap tentang keburukan awak,
tak perlu nak salahkan sya sebab
diorang ade mate, ade telinga dan mata tuk  menilai sendiri,
Kenape diorang tak burukan awak depan saya?
malas diorang cakap diorang jelez awak dengan saya,
diorang cakap awak bertuah awak dapat sya,
diorang cakap awak lebih baik mase dgan sya,
adaah sya yng ajar diorang tuk cakap semua tu??

Bila saya percaya cakap orang,
awak marah saya,
saya tak pernah nak dengat or percaya cakap orang 
selama saya dengan awak,
saya percaya awak 100%
tapi awak, awak yang membuktikan yang saya salah,
dan awak membuktikan diorang betul....

Awak cakap saya tak percaya awak,
ternyata awak tipu,
sebab percaya awak sya tak sedar awak tipu saya...
banyak menda awak tipu saya...

Awak cakap sya tak faham awak,
saya tak kenal awak,
awak sebnarnya yang tak kenal dan tak faham saya..

Awak nak tahu ape yang saya nampak tentang diri awak,
kelemahan yang ade diri awak tapi saya terima seadanya,
awak sebenarnya tak hensem pun dahi luas,
awak selfish sgt, awak pikir tentang diri awak jea tak pikir sal orang lain,
awak nampak matang tapi hakikatnya awak macam budak2x,
awak xjujur dalam hubungan,
awak suka berahsia,
awak panas baran,
awak tak setia,
awak suka belagak,
awak suka pkir negatif,
awak suka biarkan orang tertanya-tanya,
awak suka melari kan diri dari masalah,
awak anggap awak perfect,
awak suka mengata kawan2x awak,
awak suka bercerita burul sal family awak sendiri,

Awak, saya tak pernah pandang harta awak,
tak pernah pandang kereta city awak,
bagi say tu bukan harta awak,
tu harta bapak awak,
awak xde pape lgi,
sebab tu saya lagi suka naik motor sya,
sekurang2xnya motor saya tu harta sya, duit saya..

Terima kasih awak,
terima kasih sebab lukakan hati saya,
saya dah tak nangis macam dulu lagi dah,
hati saya dah keras,
cuma satu permintaan saya,
please don't ever come back in my life anymore..
bukan saya tak layak tuk awak 
tapi awak yang tak layak tuk saya...
Saya tak kesal, ckit pun tak kesal hilang awak,
awak ibarat garfield yang awak bagi saya,
bersepah kat kedai sana...


............................................................................................................................


No comments: