20 May 2011

Pizza oo Pizza

Assalamuallaikum,
hari nie hari jumaat,
duk melepak kat bilik jer tak g mana2x pun,
cuma nak p kuar bli makanan jer jap lagi..

Sebut sal makan.
korang mesti leh agakkan ape yang fiyda nak ckap..
yealah tajuk kan dah terang-terang sebut pizza..
Fiyda dah lama TERINGIN sgt nak makan pizza.. huhu
Tambahan sekarang pizza ader buat promosi 

nie kat bawah nie poster promosi tue..

Find out about our Wow Savers

Find out about our Sensasi Delight

uurrmmmm cedapnyer...

Kan  seronok kalau ade orang nak mam pizza ngan fiyda,
besok bf fiyda dah blik dari Paris,
teringin nak ajak die tapi die tak suka sangat makan pizza,
tak kenyang katenyer...

Alah fiyda bukan tak nak p sorang,
tapi fiyda seganlah.. heheheh
dulu fiyda dah penah p sekali,
diorang yang keje kat situ duk usyar2x fiyda..
bukan nak auta atau nak perasan tapi memang kenyataan itu yang terjadi,
sampaikan fiyda dapat air free, tu duk kejap jer,
kalau duk lama entah2x pizza pun dpat free.. hehehe
http://www.emocutez.com


Oklah, perut pun dah bunyi2x nie..
fiyda nak kuar p cari nasik dululah,
Bye... http://www.emocutez.com

Psssttt : kalau de sape2x nak mam pizza ajaklah fiyda erk...

1 comment:

Rozuan Ismail said...

pergh sedap gila pizza tuh,lapar bila tengok.huhu