20 May 2011

Maharajalawak Minggu 8..

Dah nak habis dah hari jumaat,
dari pagi sampai petang duk lepak atas katil jer..
busannyer, maybe nielah hari jumaat yang paling bosan..

Mcamna tak bosan,
kalau kesorangan jer..
takde adik2x, xde mak, xde insan tersayang.. huhuhu
kawan-kawan pun mesti duk melepak kat bilik masing2x..

Dan lebih membosankan bila malam nie tak dapat tengok maharajalawak,
biase tiap2x minggu tak miss tengok zizan... hehe
tapi malam nie tak dapat nak tengok Jozan performe.. huhuhu
http://www.emocutez.com

Tapi aku fiyda yakin Jozan mesti terbaiklah,
tapikan yang akan jadi persoalan malam nie,
sapelah yang diserap masuk balik,
janganlah Amir... huhuhu

Pada yang mengundi jangan luper undi Jozan erk,
kalau tak nak undi jozan undilah Jambu
takpun sepah & Nabil..
yang lain tu tak yah lah undi... hehehhe



Oklah korang, dah tak tahu nak merepek ape..
tie kalau ade idea fiyda conteng lagi...
http://www.emocutez.com

1 comment:

asmaqhusna said...

jelesnya tgk org berkelah dgn family ni....pakai baju sedondon lak tu