27 April 2012

Sunan Musafir

Hai again,
Kali nie nak citer sal novel lak,
sekarangkan musim
Pesta Buku Antarabangsa di PWTC,
fiyda teringin sangat nak pergi,
tahu kenape??
nie sebab novel nie :


Yes, semata-mata untuk nie,
tak dapat beli lain pun xperlah asal dapat nie,
Lagipu sejak duk UKM
tak pernah miss lagi p pesta buku,
fiyda ingat nak p lah esok, lusa or selase,
tapi....

My dear xde kat sini,
then die tak bagi pergi.. huhuhu
siap suh berjanji bagai lagi,
so tuk belajar jadi isteri mithali,
fiyda pun patuh....

Nasib baiklah novel nie kuar hujung minggu depan,
so memang tak p lah sana..
eee.. x sabarnye nak baca novel last laksamana sunan nie...
baca sinopsis pun dah teruja giler... huhuhu
then nanti lengkaplah Koleksi Laksamana sunan
dan menambah Koleksi novel Ramlee Awang Murshid


Di sebab kan last information cakap,
novel nie akan kuar hujung minggu depan,
dan abg RAM pun akan ade kat sana
4,5, dan 6 April 2012,
so insyallah fiyda akan usaha p sana,
antara tarikh tue..

To my dear,
izinkanlah sya pergi sana,
saya akan rase sedih sangat lau x dapat p.. huhuhu
Please!!
Kalau rajin, bawaklah saya erk..
love u so much dear.. <3

2 comments:

Anasyg said...

^^ same mint RAM gak

Anasyg said...

kawn anas pun ad ckp pasl buku ni nak kuar- da tempah kt dia da ^^ huhu x sbar nak gi amik kat dia