17 April 2012

SEDIKIT KELEGAAN !!


Assallamualaikum,
Hai sejak kebelakangan nie fiyda makin kurang menulis,
Bukan tak nak menulis kat sini,
Tapi sejak akhir2x nie
Fiyda ada prob cikit…

Lantaran tue fiyda rase stress cikit..
Ape masalah tu tak dapat nak diceritakan kat sini,
Dan fiyda tak ceritakan sape2x pun,
Fiyda pendam jer sesorang,
Kalau fiyda tak tahan fiyda nangis jea sorang2x…
w/pun fiyda tahu menangis tak dapat selesaikan masalah.

Cme yang dapat ceritakan,
Disebabkan masalah tue,
Kekadang fiyda takot nak hdapi masa depan,
Hurmmm… (T_T)

Berhari-hari fiyda fikir mcamna fiyda nak cite kat Aizat,
Bagi fiyda dia patot tahu family fiyda nie mcmna,
Kalau fiyda tak cerita sekarg,
Suatu hari nanti fiyda kena cerita jgak,
Fiyda tak suka nak ade rahsia2x ngan dia,
Sebab sejujurnya hubungan kami bukan hanya untuk suka2x
Tapi dengan harapan kami dapat bina family bahagia kami sendiri, insyallah…

Tapi semalam fiyda kuatkan diri,
Fiyda cerita jgak kat aizat,
w/pun hakikatnya fiyda takot sgt dengan reaksi penerimaan dia,
tapi alhamdulillah,
dia faham fiyda….
Fiyda rase lega dan Terharu sangat!!

Ya allah, permudahkanlah perjalanan hubungan kami,
Dan kuatkanlah jodoh antara kami..
Sesungguhnya dia adalah insan yang lain daripada
Mereka-mereka yang aku kenal sebelum nie…
Terima kasih Ya Allah,
Walaupun bermacam-macam dugaan datang dalam hidup aku,
Tapi KAU hantarkan insan sepertinya tuk membuat aku lebih kuat..
Sesungguhnya kasih sayang yang ada dalam diri kami,
Adalah anugerah yang terindah,
Kekal perasaan dalam hati kami, amin.


P/s : terima kasih awak, <3

No comments: