29 January 2012

Tesis oo tesis..

Cmat petang u olls,
Semua orang sibuk dengan tesis,
masing2x nak siapkan sebelum LI,
haish, tapi fiyda banyak lagi menda nak kena buat,
tak dpat hntar sebelum LI pun xperlah,
asal dapat hantar dalam mase yang ditetap..

Bila fikirkan tesis mesti stress & sedih,
Stress mencari idea,
sedih tengok kekawan ade yang dah siap,
dan sedih sebab time nie sepatotnya kat umah,
spent time ngan family & kucing2x tersayang,
tapi sangkut kat UKM nie plak,
huhuhuhu..

Ya allah,
permudahkanlah urusan tesisku ini,
dan tabahkanlah hatiku..
tuk dapat hasil yang baik
perlu banyak berkorbankan..
huhuhu


tak sabar nak siapkan tesis


nanti bila dah siap tesis,
nak baca semua novel Abg Ram
& semua novel yang beli guna baucer 1 Malaysia
dan juga buku yang beli di Karnival Krangkraf.. huhuhu
Dan nanti bila dah siap tesis,
fiyda nak deco balik blog nie bagi cantik..
nie buruk jer,
xmenarik lansung..huhuhu

Haish, berape banyak nanti lah nie,
kalau tak buat tak siap tesis tu cik nurul fiyda oii...
huhuhu..

Oklah,
nak buat solat asar & buat tesis,
Bye/

No comments: