18 January 2012

Hasil Baucer Buku 1 Malaysia

Hai semua,
semua kawan2x yang still student,
xkiralah IPTA ke IPTS ke,
pasti semua dapat baucer RM200 yang Tuk Jib bagikan,


mase mula2x dapat aritu,
pening kepala pkir,
nak beli buku apalah dengan baucer nie,
yelah cakap boleh beli buku ilmiah & alat tulis jer,
sem depan dah LI,
nak beli buku ape lagi..

Tapi sekali dapat tahu banyak menda boleh beli,
terutamanya novel,
terus ajak my dear p shopping,
sekali di MPH Alamanda & sekali di MPH Mid Valley,
di MPH Alamanda kebanyakkan novel kesukaan ramai habis,
fiyda nak beli novel Ramlie Awang murshid,
ade satu jer,
biase pgi mmg banyak novel die,
gara2x baucer hbis satu rak.. huhuhu

Di MPH Mid Valley pun sama,
dapat satu jer novel Ramlie awang murshid,
dah lah ramai giler org,
sampai bukak kaunter khas tuk baucer jer,
then ade diskaun plak tu,
terpaksa lari tambah lagi buku tuk cukupkan nilai baucer,
penat sangat aritu,
tapi seronok sebab dapat beli buku..
thank to my dear, Mr. Aizat sebab sudi bawa i shopping,
sudi layan krenah i yg mcam2x,
lov u ..

Dan 
inilah hasilnyer..


2 novel Ramli Awang murshid:
Bagaikan Puteri
Fiksyen 302

2 novel kaki novel:
Yes bos 
aku, dia & .com

5 buku resepi,
yang kecik2x tue fiyda tmbah tuk ckupkan nilai baucer bila
dpat tau de diskaun,

1 buku agama
Khas buat muslimah
"Sejelita Bidadari Syurga"

1 pensel, 2 pen, 2 highlight
..

then ade baki 1 lagi baucer RM50,
cadang nyer nak beli lagi dua ramlie awng murshid,
~cinta sang ratu dan hijab pencipta~
semua fiyda dah baca,
saje nk buat koleksi kisah Laksamana Sunan

Btw,
thanks to Tuk Jib sebab bgai baucer nie
dan Thanks again to my lover,
tnpa anda mungkin xleh shopping buku2x nie.. hehehe
Bye


1 comment:

Anasyg said...

JELES GILA !!!! Anas punya tak sampai kolej lagi baucer nya- kolej tak collect lagi- Ramlee Awang Murshid ... hmmm ^^ jeles jeles jeles -