13 January 2011

11 JANUARI 2011 (11/1/11

Assalamualaikum..
dah setahun berlalu,
11 januari 2010 adalah malam penutupan
MEFek'10 yg boleh dikatakan happeninglah...

Jika dikenangkan balik, selepas tarikh 10 Januari 2010
adalah merupakan detik-detik yang sangat perit dalam kehidupan fiyda
di UKM,
Hanya fiyda yg tahu ape fiyda alami 
saat tu...
MALU, SEDIH, KECEWA...
semua bercampur masa tu...

Setelah setahun berlalu semuanya dah kembali normal
dan mungkin lebih baik dari dulu,
alhamdulillah..
fiyda tak simpan dendam pun kat org yg buat fiyda macam tu,
fiyda berterima kasih pada dia,
sebab dia memberikan fiyda pengalaman itu,
ade orang cakap jgan toleh kebelakang lagi. 
terus jea pndang depan untuk kehidupan yg baru,
tapi sebenarnya kita perlu toleh kebelakang,
kerana pengalaman tu akan memantangkan diri kita..
tu lah yang fiyda belajar selama ni..

Fiyda harap hari-hari yang mendatang fiyda akan lebih matang,
lebih bijak berfikir & membuat keputusan..
dan fiyda harap fiyda takka mudah terpedaya 
dengan janji manis lelaki lagi..
insyallah..

Doakan kebahagiaan fiyda yea... bye..

No comments: