29 January 2013

Dalam Hati Ada Dia.

Assalamualaikum,

Just nak share hati fiyda di ketuk 
oleh sesorang...
setelah sekian lama, akhirnya wink2x.. hehe

Tapi siapa dia??
cukuplah jika ku katakan dia orang Terengganu,
Keluarganya asal usulnya aku kenal dan tahu baik2x semuanya,
selebihnya biarlah hanya aku yang tahu..

Jika dulu aku suka semua orang tahu tentang kisah cinta aku,
Aku mahu seluruh dunia tahu betapa bahagianya aku,
Tapi kini tidak lagi,
aku kini lebih matang dan lebih mahukan privasi.. hehehe
Jadi cukuplah hanya Aku dan Allah sahaja yang tahu..


Allah itu lebih tahu apa yang terbaik buatku..
Aku sebenarnya tak tahu apa yang rase,
mungkin hanya suka mungkin juga cinta,
Dia tidak perlu tahu, jika Allah dah cakap dia Jodohku,
Bila tiba masanya dia akan tahu sendiri..

Yakinlah! Percayalah!
Semua sudah tertulis dan tersurat.
Dan aku hanya ingin cinta selepas ini adalah suamiku sahaja


Akanku doakan dalam sujudku
moga takdir itu milik kita,
ameen

........................................................................................

Mungkin kita pernah rasa tentang cinta,
Yang takdirnya bukan untuk kita,
Mungkin ini adalah cara meluah cinta,
Tanpa berkata atau berpandang mata,
.........................................................................................

XOXOXOX

No comments: