01 January 2013

Babai 2012, Selamat Datang 2013!!

Assalamualaikum,
Salam penuh kesejukkan dari bumi Terengganu,
Yang sedang dilanda banjir... hehehe

Hujan dan banjir mengiringi pemergian tahun 2012,
Sejuk wooo, dari pagi sampai sekarang hujan tak henti2x,
tadi petang pergi bank kuarkan duit,
sebab nak bayar gaji orang keje,
tapi dek kerana banjir x dapetler nak bayar gaji diorang, huhuhu
Balik tadi mak terus p hantar kereta kat kawsan tinggi,
takut ler kereta tenggelam banjir.. huhu
Nanti lau rajin fiyda cite sal banjir lagi yea, hehehe

Btw, Tahun 2012 kejap lagi akan meninggalkan kita,
sepanjang tahun 2012 banyak menda jadi dalam hidup fiyda,
Dari perihal family, cinta, kawan, belajar, kerja dan macam2x lagi,
Dalam perihal family, Alhamdulillah semuanya dah berakhir,
Allah makbulkan doa fiyda, amin.
Dalam perihal cinta dan kawan,setelah ape yang berlaku spnjg thun ni,
fiyda rase diri nie sgt naif dan terlalu mudah percayakan orang,
sampaikan tak sedar diri ditipu dan dipermainkan,
tapi tak per semua tue ade hikmahnya..

2012 juga menyaksikan berakhirnya kehidupan sebagai
mahasiswi UKM, alhamdulillah..
Dipenghujung 2012 fiyda dah menjadi pekerja,
Syukur.. :)

Pada semua yang pernah hadir dalam hidup ini,
Terima kasih.. :)


Buat Tahun 2013 :-

Fiyda mengharapkan kehidupan yang diredhai Allah,
Fiyda Ingin memcari bahagia dan ingin membahagiakan,
Ingin memulakan kerjaya baru,
Ingin membina persahabatan yang sebenarnya,
Ingin melupakan semua kesakitan,
Ingin lebih dekat dengan family,
InsyaALLAH, Amin.. :)

XOXOXO

No comments: