20 October 2010

Kajian bulan kelahiran mengikut Dato' Dr Fazilah Kamsah

Sifat Bulan Lahir untuk bulan Mei ialah: 


[][] Keras hati & degil. 



fiyda says : 
hahahha, btollah tu fiyda nie jenis keras hati & degil..
                                          tapi mase mak ckap fiyda anak yang baik tak taulah degil yg mcamna tu.


[][] Kuat semangat & bermotivasi tinggi. 


fiyda says : 
part yang kuat semangat tu btol, 
tapi part yg bermotivasi tu.. xpasti ler..



[][] Pemikiran yang tajam. 


fiyda says :
ckit2x kot, huhuhu


[][] Mudah marah apabila tidak dikawal. 


fiyda says :
sila baca elok2x kenyataan diatas mudah marah apabila tidak terkawal,
so bukan selalu marah, bila tak terkawal baru marah.. :)

[][] Pandai menarik hati & perhatian orang lain . 


fiyda says :
tak taulah, mungkin kot.. nie kena tanya kawan2x fiydalah...



[][] Perasaan yang amat mendalam. 


kata fiyda :
yup fiyda memang ada perasaan yang mendalam,
sekali fiyda sayang seseorang tu selamanya fiyda akan sayang
& fiyda sayang semua orang yang sayang fiyda.


[][] Cantik dari segi mental & fizikal. 

Kata fiyda :
maksudnya cantik luar & dalamlah kan...
siapalah fiyda untuk menilai diri sendiri..


[][] Tidak perlu dimotivasikan. 

Kata fiyda :
ye ke?? tapi kadang2x fiyda perlukan nasihat daripada orang lain jgak..

[][] Tetap pendirian, tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain. 


Kata fiyda :
eh, betollah..


[][] Mudah dipujuk. 


Kata fiyda  :
so, jangan susah hati kalo fiyda merajuk sebab fiyda merajuk jap jea..
tapi kenalah pandai pujuk tau!!

[][] Bersikap sistematik (otak kiri). 

Fiyda says:
fiyda memamang lebih kepada otak kiri sebab fiyda suka matematik & muzik..
nie ada fakta tentang otak kiri dan kanan.


[][] Suka berangan. 


Kata fiyda :
alah, apa salahnya sesekali berangan... heheheh

[][] Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu. 
Kata fiyda :
sometimeslah, bila dengan orang yang fiyda rapat.


[][] Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit. 


Fiyda says :
a'ahlah, selalu tumbuh jerawat kat leher ngan telinga..



[][] Daya khayalan yang tinggi. 


fiyda says:
uuu... bahaya kot..


[][] Pandai berdebat. 


fiyda says :
tak penah pun masuk pertandingan... :)

[][] Fizikal yang baik. 


fiyda says :
syukur atas ciptaan tuhan.

[][] Kelemahan sistem pernafasan. 


Fiyda says :
setakat nie tak penah sakit yang kritikal lagi..

[][] Suka sastera, seni & muzik serta melancong. 


Fiyda says :
yeaahh, i love satera, muzik & melancong..
kalo nak p melancong ajaklah fiyda erk...


[][] Tidak berapa suka duduk di rumah. 


Kata fiyda :
dah nama pun suka melancong, mmglah tak suka duk umah..
boring kot asyik duk umah..

[][] Tidak boleh duduk diam. 

fiyda says :
itulah saya, kalo org suka perhati saya mmg akan tahu...

[][] Tidak punya ramai anak. 


fiyda kata :
Tak naklah anak ramai2x, cukuplah 3 atau 5 orang jea.. :)


[][] Rajin dan bersemangat tinggi. 


Kata fiyda :
hahhaha, ye ke i nie rajin.. no komen.. :)

[][] Agak boros. 


Kata fiyda :
boros k?? alah boros sesekali takperlah, jgan selalu.. :)


*kredit pic untuk pak cik google..

1 comment:

asmaqhusna said...

suka melancong dan tak duk diam kat rumah...kita serupa part ni...lalalaa~