10 October 2010

3 comel

Subhanallah comelnya mereka..


inilah adlah 3 kembar yang fiyda amik dari slah satu blog yg fiyda bca,
diorang sangat comel kan???
bertuahnya mak & ayah mereka dapat 
anak secomel nie...
mood : jeles... hehehheh
(gatalnya kahwin pun tak lg tapi dah sibuk nak jeles anak org)
hahahaha..


tengok tue, kecian mak diorang time shopping
tapi percayalah warna warni kehidupan seperti ini akan
menjadi kenangan terindah bgi seorang ibu..


tengok sorang nangis, yang lain pun start nangis
smpaikan ibu mereka serik nak makan kat restorens..


tengok nakalnya mereka,
tapi nakal seperti ini membuat mereka
makin comel... hehehhe


kate terakhir, fiyda doakan semoga mereka
membesar menjadi insan yg berguna
terutama pada kedua ibu bapa mereka
yang semesti susah untuk menjaga mereka bertiga..
nak tengok lagi pic mereka, jenguklah blog ibu mereka

bye hensem boy, fahmi, faris & fauzi...

2 comments:

asmaqhusna said...

comel...comel...bestnya dapat kembar ni...huuhuu

Myra Jay said...

alahai comeynya... suka tengok