28 October 2010

Buat insan yang bergelar kawan

Jika semalam entri khas untuk adik tersyg,
hari ni entri khas buat sahabat tersayang..
NORAFIKAH HASBULLAH..


Pertamanya sya nak mintak maaf banyak2 kat awak,
yealah mana tau selama kita berkawan saya ada skitkan hati awak..
pasal malam kita nak bertolak ke Sibu tu,
sya memang kecik hati ngan awak, 
sebab kalau dulu sebelum awak kenal sidia,
awk selalu kemana2x dengan saya,
tapi malam tu awak tinggal saya sedangkan awak yg ajak saya,
sya rasa macam awak dah buang sya, huhuhu
sedangkan bila saya dengan acik sya tak nah luper awak,
MAAF erk sebab sya emosi lebih malam tu,
Tapi sya merajuk kejap jea...
MySpace

Awak tinggal lagi lebih kurang 2 minggu jea lagi kita kat UKM nie,
sem depan awak dah nak pergi seberang tinggalkan saya,
tinggal sya sorang2x lagi..
MySpace
Hilang sudah teman saya untuk makan,
saya suka kuar makan ngan awak, 
sebab kalo saya tak habis awak leh habiskan,
awak sama cam acik..

Hilang sudah teman saya untuk swimming kat danau,
mungkin tulah kali pertama & terakhir.. 

hilang juga teman untuk karok,
sya ingat lagi aritu,
kita malu2x nak nyanyi.. heheehe

hilang teman untuk masuk silat.. huhuhu
awak tak de sya mungkin tak masuk silat kot,

dah takde teman nak makan char kueh teow kat BBB lg.
(ok, nie bukan char kueh teow kat BBB)
awak seumur hidup saya awklah orang yang ajar sya makan char kueh teow,
smpai kita sama2x ketagih nak makan lagi.

Sebagai seorang kawan berat sangat hati saya nak bagi awak g sana,
lebih2x lagi selalu jea ade berita tak elok yg kita dengar dari sana,
Gempa Bumilah, stunamilah, gunung berapilah, penunjuk perasaanlah..
hanya tuhan yang tahu risaunya saya,
tapi apakan daya siapalah sya untuk halang awak,
risau2x saya riasu lagi mak & ayah awak kan,
lagipun awak pergi sana untuk masa depan awak,
awak, sya sentiasa doakan yang baik-baik untuk awak..

Kenangan kita











Dan saya akan selalu rindukan ini





 Pesanan saya :
- Jangan bagi orang buli awak lagi, tak suka dengar awak nangis
- Jaga diri elok2x kat tempat orang
- Belajar rajin2x kat sana
- Jangan mudah percayakan orang, sentiasa beringat
-Jangan luperkan saya yer, ingat Bff 4ever..
( nanti saya pesan lagi, hehehhe)

Setakat nie sajelah cerita saya, maaflah kalo ade terkurang terlebih,
yang pasti saya nak awak tahu saya SAYANG awak,
awak jangan susah hati kalo orang lain tak nak kawan dengan awak,
sya tetap akan kawan dengan awak selamanya..
Maaf juga kalo sya bukan kawan yg baik untuk awak &
terima kasih banyak2x kerana sudi menjadi kawan saya..
jangan sedeh2x, tie sya hantar awak kat airport.. 
assalamualaikum...


3 comments:

asmaqhusna said...

jangan sedih2 ye awakk....dia pegi untuk menimba ilmu dan mendapatkan pengalaman...sy ada klu awak nak sy temankan, mungkin tak sebaik iqa sbb sy suka buli org...heheee
*nk ikut anta iqa ke airport jugaaakkkkk....!!!!

nurul fiyda said...

thanks asmaq, sya tau awak baik sama cam ika..:)
tgoklah camner sem depan nie, kalo ader knderaan bleh jea awak ikot hntar ika...

onni dayu said...

huk3...
:)