30 December 2010

Sepatotnya dah sampai umah...

Entri kedua buat malam nie,
di saat kawan2x sedang rancak ber meeting tapi fiyda
duk tambah entri kat blog,
bukan suka2x tak nak p tapi,
fiyda penat sangat2x...

mengenai tajuk entri nie,
fiyda sebenarnya nak balik kg arini,
dah siap packing dah pun,
tapi ade sedikit kesilapan berlaku menyebabkan,
fiyda masih di UKM.. huhuhu

Minggu lepas abah fiyda belikan tiket flight,
tapi abah tersilap beli tiket sebelah pagi,
so abah cakap abah nak tukar balik,
tapi abah terlupa.. huhuhu
so tiket flight pgi tdi burn...
flight tu terbang pergi dengan tempat fiyda kosong,


Sedey kot dahlah fiyda tak de duit,
so petang tadi fiyda p lah intai2x tiket bas tuk malam nie,
sekali lagi sedey,
semua tiket bas ke Kuala Terengganu penuh...
Tapi nasib baik ade tiket pagi sok kul 8:30 pagi,
tu pun bas tu jer yg ader,


nilah basnyer,
RM43.00 so balnce rm7.00
makan pun aimi yang tolong bayarkan dulu,
nasib baik ader aimi yang baik hati..
harap2x takdelah halangan lagi esok,
walau cam ner pun fiyda nak balik jugak...
Satu lagi masalah esok fiyda nak g hentian kajang naik ape pagi2x,
kalau naik rapid mesti tak sempat,
Nak mintak cik abang tolong hantar,
tapi cam menyusahkan dierlah plak,
lagipun dier tak sihat..
nak naik teksi, duit lak xder..
adoiiii...
dugaan2x...
SABAR jealah....

kawan2x semua doakan fiyda,
selamat sampai kg esok erk..
fiyda memang kurang suka naik bas,
sebab fiyda takot,
sebab tue fiyda selalu naik flight...
tapi kalau flight xcident,
mayat pun x dapat dkenalpasti... huhu

tawakal jealah pada allah s.w.t

No comments: