19 December 2010

Kahwin Gadis Luar Negara

Assalamualaikum..

fiyda tengok sejak 2 menjak nie makin menjadi-jadi 
trend lelaki malaysia kahwin dengan gadis luar.
malah Harian Metro ade menyiarkan tentang
Gadis maghribi yang sedia untuk berkahwin dengan lelaki malaysia
dan berebut-rebutlah lelaki menyatakan keinginan untuk memperisterikan gadis
sana dengan alasan gadis sana murah, setia & masih belum tercemar..

wanita Maghribi

berita harian hari nie lak menyiarkan tentang 
perkahwinan Ketua Menteri Sarawak 
Tan Sri Abdul Taib Mahmud dengan seorang Wanita Lubnan..
lepas nie ramailah lelaki nak cari wanita2x kat sana
sebab wanita kat sana cantik
dan pemimpin sendiri dah memberi contoh.

Majlis akad nikah Tan Sri Abdul Taib Mahmud 

Ok, jika ini kekal menjadi trend
ape akan terjadi pada gadis2x di Malaysia??
tergugatkah kiter?
risaukah kiter jadi andartu??

pada fiyda tak payahlah risau,
Kalau ade jodoh fiyda kahwin 
kalau dah tertulis xder jodoh fiyda redha
dapatlah fiyda jaga mak & abah bila diorang dah tua nanti...
so, cool jer erk..
sabar, tunggu & lihat...

MySpace









2 comments:

Rozuan Ismail said...

huh..sentap..mestilah..muka diorang persis artis plak..cantik..mesti korang terkejut tgk..

nurul fiyda said...

alah, bukan semua cam artislah...
sama jea cam kiter....
aku tak sentap lnsung...