18 December 2010

Baby kembar lagi.....

Assalamualaikum...
lama fiyda xupdate sebab agak sibuk dengan perkampungan,
hmm???
betol ke nie sibuk ngan perkampungan,
cam sibuk ngan games baru kat fb jer... hehehehe
MySpace

ok lah,
petang nie fiyda baca banyak blog tentang baby kembar,
suka sangat sebab diorang comel sangat..
bestnyer kalo ade baby kembar...
oooppsss..
cepatnya berangan belajar pun tak habis lagi...
MySpace

antara kembar yang comel:

of coz kembar yang first fiyda jatuh cinta
adalah anak-anak mama kembar 3


comel sangat diorang nie kan..
xpuas tengok...

Kembar yang seterusnya,
 

ini pula Aidan dan Aryan

 




Lilypie - Personal picture





seronok tengok kembar2x nie...
oklah, aderlah angan2x nak anak kembar jugak w/pun lambat lagi..
heheheh.
fiyda memang ader peluang tuk dapat baby kembar
sebab family sebelah mak ader yg kembar...
keh2x, jauhnyer pkir..
kalau mak baca nie mesti die ckap fiyda gatal....

MySpace

oklah, lain kali fiyda update cuter sal kembar lagi....






2 comments:

||aLeaSaRa|| said...

hye fiyda.tq suid sggh tgk kami mak2 kembar ni.oh ye ke belah mak ada twin...ermmm peluang cerah tu.seronok dpr twin.kite ni newbie tkejar2 update entri sampai takde masa nk citer ttg pglmn jg twin.ni br nk buat entri diorg merajuk hehe...

nurul fiyda said...

welcome... fiyda suka baby.. sebab tue fiyda seronok tengok blog2x nie.. :)