20 April 2013

JOM BALIK MENGUNDI PRU 13

Assalamualaikum,

Hari nie, Fb meriah kisah penamaan calon,
Buat fiyda makin tak sabar nak balik mengundi,
almaklumlah kali pertamalah katakan,
tiket bas dari hari pertama istihar bubar lagi dah beli..

Bagi Fiydalah,
Tak yah lah nak pung pang kat sana sini,
kutuk parti tu kutuk parti ni,
Cari salah parti tu cari salah parti nie,
Tapi last2x hampeh..
Katanya lebih baik pergi makan daging saudara sendiri,
daripada duk fitnah org.
Tapi diri sendiri tak sedar fitnah org..
Thats whylah fiyda lagi suka berdiam diri,
just tengok jea gelagat manusia2x yg taksub nie,
Hey, kita ada mata, kita ada otak, kita boleh nilaikan.
So kalau tak puas hati tak suka,
Jangan luper pergi UNDI 5 Mei nanti...
itulah kaedah yang sebenarnya..

Ok hari nie, fiyda nak kongsi cam ner kaedah mengundi,
For sure kat luar sana ramai yang baru nak mengundi cam fiyda kan..






HAK ANDA!
SUARA ANDA!
PILIHAN ANDA!

Ini hak anda sebagai Rakyat Malaysia,
Inilah masanya untuk tunjukkan suara & keinginan anda,
Bukan dengan pergi berdemo ke sana ke sini,
Selamat tunaikan Tanggaungjawab anda.

Fiyda undi teet!!!
Undi Adalah rahsia, wink3x

XOXO

No comments: