18 April 2013

Anak Tomok Yang sangat3x Omel..

Assalamualaikum,
Hai i'm here agaain,
2nd time for today, heheheh

Entri nie tuk orang-orang comel, 
sape rase die comel jea leh baca entri nie... hehehe
ada ke org tak comel, semua comel okey...

Arini fiyda nak cite dan share video dari keek tomok.
Siyesly, fiyda suka sangat tengok Arian nie,
Comel sangat, mata bulat, tambah lak pandai buat muka..

Moh layan Video kat bawah nie :






 Omelkan, Arian nie.. <3

Ibu dengan ayahnya cantik & ensem,
haruslah anaknya comel..
Kalau nak anak comel cari lah pasangan yg ensem/comel jgak.. hehehe
Tapi ade ape pada rupa,
Hati yang baik itu lagi penting...

Korang2x, setuju tak fiyda cakap diorang nie seiras :

  
Tomok & Max Changmin (mybf)

Fiyda suka sgt max, die ensem.
Wlpun kawan fiyda ckap jambu, ah x kisahlah.
Korea semua jambulah.. kikiki

Oklah, udahlah ngarut..
Bye semua, jumpa lagi..

::XOXO::


1 comment:

Nana Liena said...

kan comel kan si Arrian.hehe..suka tegk banyak kali..hehe..agaknya si arrian lagi popular dr tomok nnt.ahaha