28 October 2011

Kedai buku & Berbasikal = TERUJA!!!

Assalamualaikum,

okay, jangan risau anda takkan baca entri sedih arini, hehhe
arini fiyda nak citer sal TERUJA

1.Kedai buku
tengahari tadi fiyda teman zaty a.k.a zaty kecik,
then lepas tue die lak teman fiyda p kedai buku,
kedai buku dekat pkns bangi jer,
tapi fiyda suka p kedai tue,
setiap kali fiyda p kedai p kedai tue
fiyda rase teruja & seronok,
rase cam nak baca semua buku dalam tue..

2.Berbasikal
nie citer petang tadi lak,
seronok & teruja sangat2x dapat berbasikal dari bilik ke kiosk,
sepanjang jalan fiyda asyik tersenyum jer,
terima kasih pada juela & cik melur yang sudi teman fiyda berbasikal,
walaupun time tue hujan & guruh berdetum-detam..
tie lepas cuti kite kayuh lagi erk... hehehe

3.Comel
 tadi terjumpa pic dak nie,
comelkan!!!
korang2x fiyda nie memang jenis suka baby,
teringin nak dapat baby comel cam nie
insyaALLAH, 
amin..

alhamdulillah, setelah seminggu batuk & tak sihat,
arini fiyda rase dah beransur sihat,
cuma sejak petang tadi fiyda migrain,
tapi fiyda lawan gak rase sakit tue dengan pergi berbasikal.
fiyda sebenarnya tak suka orang tengok fiyda lemah & sedih,
fiyda nak lawan semua rase nie...
fiyda yakin fiyda boleh, insyaallah. amin

to someone :
kalau takot dilambung ombak jangan berumah ditepi pantai... ^_^






1 comment:

Cik Lia Lomi said...

Lia pun teruja kalau masuk kedai buku popular kat rwg ni, tapi dia dah pindah tak dapat Lia pegi. :(