12 February 2011

Hari sabtu dan fiyda

Pagi sbtu fiyda bermula dengan suasana yang suram,
seperti post2x fiyda sebelum nielah sedih memanjang,
menangis sampai bengkak mata,
tambah plak sakit belakang,
fiyda nie kalau stress & bnyak fikir 
memang kesihatan fiyda akan teruk,
sakit belakanglah, sakit kepala lah, sakit perutlah..
tambah palak 2,3 hari nie emosi tak menentu cikit,... huhuhu

Pada mulanya plan arini,
nak duk berkurung kat bilik jea,
xnak makan xnak minum nak baring jea...
tapi alih2x ade orang sorang tue paksa teman die makan,
so fiyda pun p lah...
Tapi dah sampai kedai nasik ayam penyet kat syeksyen 4 tuh,
fiyda rase fiyda yang banyak makan,
dalam hati malunyer cakap xnak makn tapi makan bukan main bnyak,
heheheheh, tapi tak kisahlah sendiri byar kan...

ingatkan lepas makan terus balik,
alih2xnya die bawak kiter p tengok wayang kat alamanda,
tak cakap nak tgok wayang,
duit tak bawak,
pagi cucuk tgok lam bank ade rm40 jea..
amiklah rm20..
lepaslah tgok wayang...
oh yea, kitaorang tgok cter nie..


best citer nie..
cite aksi + komedi..
pasangan suami isteri yang sangat loving bagi fiyda,
tersentuh jap tengok citer nih... huhuhu

lepas layan movie kitaorang p


saje jea nak tengok-tengok
ingatkan best upernye biase jea..
biase?? oklah
ade ramlah ram tadi... hehehe
tapi gerai tak bnyak sangat..
biase2x jea...

Then lepas tu singgah masjid putrajaya jap,
die nak solat,
lepas tue baru gerak balik ukm,
tapi before sampai ukm
singgah pasar malam jap beli char kueh teow ngan jagung & air tebu..
habis duit i petang nie..

azan magrib baru sampai ukm,
then malam nie tak p mana2x,
duk bilik buat keje mna yang tergendala & study makro ckit..

oh yea luper lak, tadi tengok member post kolej die tak de air,
bukan main lah fiyda kutuk,
alih2x fiyda masuk bilik air tengok kat sini pun xde air..
huhuhuhu...
tu lah kutuk orang lagi...

oklah cukuplah fiyda membebel...
bye...

No comments: