27 August 2010

Seorang diri....

Arini, jumaat bersamaan 17 ramadhan 
yg juga merupakan hari dimana al-quran diturunkan pada nabi muhammad s.a.w
juga dikenali sebagai hari nuzul quran...
selamat menyambut hari nuzul quran, 
mudah2xan ramai yg membaca surah2x suci al-quran arini..

aku sebenarnya excited sangat sebab insan yg aku sayang ajak berbuka sama2x,
tapi saat aku nak bersiap mau keluar dengannya dia kol,
katenya die migrain,
aku xkisahpun tak jadi keluar, asalkan die chat..
aku tahu camner sakitnya migrain 
MySpace
disebabkan itulah aku mahu dia berehat.... 


oleh sebab itu, aku pun berbuka sorang2x makan maggie,
romateku yana berbuka di fak..
tatkala aku makan sorang, tetiba hati jadi sayu..
teringatkan mak, teringatkan kawan2x yg sentiase ambik berat pasal aku.. huhu
tanpa aku sedar airmata aku mengalir lagi... 

MySpace
tapi tak per lah mungkin nilah dugaan seoarang perantau... huhu

Tapi tadi tetiba jea sidia call, cakap dah sampai ukm...
aku ingatkan dia masih migrain rupa2xnya dah chat... alhamdulillah..
Hati yg rawan kembali berbunga..
Walaupun kitaorang kuar kejap jea tapi cukup bermakna buat aku..
Thanks my dear... MySpace

Dan sekarang aku nak sambung MySpace
esok pukul 2 ade exam... huhuhu

wish me luck esok yea..
MySpace
daaa, assalamualaikummm & selamat malam...

No comments: