26 August 2010

Homesick.......

Dah 16 hari pose tapi aku masih xdpat balik..
orag lain semua dpat blik pose & berbuka dgan family,
Hanya aku yg tak balik... huhuhu MySpace

dalam hati nie hanya tuhan yg tau betapa aku memberontak nak blik..
Tapi bila mmikirkan exams aku tahankan keinginan aku...
minggu lpas aku tak blik sebab exams..
minggu nie pun ade exams lagi... huhuhu
sabarlah duhai hati, lagi 2 minggu jea lg.
then ko dapat blik jumpa mak & adik2x...

Tu lagi satu hal org lain blik awal tapi aku blik 6hb,
apelah nasib, dtinggalkan sorang2x dicni..
xperlah nie mgkin dugaan untuk aku dibulan yg pnuh barakah ni..
so, Sabar...

hmm, sabtu nie exams..
so aku pun ape lagi MySpace

hehehe, tapi xdelah smpai camtu sekali studynya..
cam nie jea aku study MySpace

hahhaha.. MySpace

k lah cukuplah aku merepek, esok2x lak sambung..
daa,assalamualaikum

No comments: