28 August 2010

18 ramadhan...

alhamdulillah,
syukur dngan rzeki yang tuhan kurniakan,
kami ( buah hati tersyang, ajih kaizen, abg krol & kak e serta adik2xnya)
dpat berbuka bersma2x lagi..MySpace

Puase tahun nie terase sangat bermakna,
w/pun pada minggu ke-2 berpose aku mendpat berita duka dari rumah,
dan tatkala tu aku terase down & terase sedih sgat,
sampaikan sometime aku rase seolah2x hanya jasad aku disini.. MySpace
tapi alhamdulillah, aku sekrang terase ok kembali,
sebab dicini ramai kawan2x yg sentiase buat aku gembira.

disebabkan aku dah tak nak aktif blog yg lama so, aku akan pindah ape yg ade kt blog sna kcini.
insyallah, kalo ade masa..

hmm, lperlak nak update sal exam aku tdi,
exam aku tadi totaly fail... huhuhu
susah sgat soalannya,
oklah maybe btl ckap acik soalan tak susah tapi
aku yg tak cukup persediaan.. huhuhu
MySpace

nanti final aku kna usaha lebih lagi,
aku harap sangat sem nie result aku 3 keatas,
tapi aku tak leh mgharap jeakan??
aku kna study lebih kuat lagi...
MySpace
yes perlu lebih lagi MySpace MySpace huhuhu
aku harap aku akan lebih rajin,
insyallah, aku boleh.. amin

ok lah setakat nielah dulu...
nanti kalo rajin fiyda conteng lag... daaa
assalamualaikum...

No comments: