07 May 2012

Today is the day

Hai semua,
Assalamualaikum...
entri simple jer tuk pagi nie..

23 tahun dulu pada tarikh yang sama harini,
pada pukul 5 pagi
7 Mei 1989
bersamaan
 1 Syawal
seorang bayi perempuan yg diberi nama
Nurul Afidah Ashma binti abdullah 
yg bermaksud "cahaya hati kecil yang baik"
selamat dilahirkan dimuka bumi ini..


Terima kasih pada penciptaku,
syukur alhamdulillah,
masih diberi peluang untuk bernafas diusia yang baru..

Terima kasih pada makku
Puan Nor'aini binti Sulaiman,
mak adalah mak yang terbaik dalam hidup kak..

Terima kasih juga pada Abahku,
Abdullah bin Muda
walauapapun terjadi,
kak tetap sayang abah..

Terima Kasih pada adik-adik2xku,
Nur Sabila Husna
Siti Umillah
Abdul Shallah
Ahmad Shafiin
Mohd Nurudin Aqil
Sayang korang semua..

Terima kasih pada kekasih hatiku,
Mohamed Aizatdin,
saya bahagia dengan awak,
saya harap awak akan selalu dengan saya 
macam sekarang sampai selamanya,
dan moga ALLAH s.w.t pnjangkan jodoh kita,
dan jadikan saya yg halal untuk awak..
sesungguhnya saya ingin jadi isteri yg terbaik tuk awak
dan ibu yang terbaik untuk anak2x kita.. 
amin

Terima kasih juga pada kawan-kawan,
yang selalu ada dikala susah dan senang
segala jasa dan budi kekawan hanya tuhan 
yang dapat balas..



Syukur,
moga diusia baru ini,
fiyda akan lebih matang,
dan akan lebih bahagia..
amin.

No comments: