16 June 2011

Mengapakah Aku Begini??

Pada malam yang ku kira penuh keberkatan ini,
disaat teman sebilikku sedang rancak
Study untuk exams minggu depan,
aku hanya membiarkan masa yang sangat berharga
berlalu begitu sahaja..

Hmmm...
Pepatah pernah berkata :
"Ikot rasa binasa, ikut hati mati"

Yer, semua nie kerana hati !!
entahlah, kenape aku perlu melayan hati yang sedih,
tapi sungguh semua nie membuat aku hilang fokos..

Ya Allah,
Berilah diriku kekuatan,
Kekuatan fizikal & rohani..
Sesungguhnya aku masih belum dapt mengawal diri aku sendiri..
Kekadang aku sendiri tidak mengerti kenapa aku begini,
Kekadang aku merasekan aku tidak mengenali diri aku sendiri,
kekadang aku merase kesorangan walaupun disekelilingku 
ada teman-teman yang baik..

Subhanallah, maha suci allah..
disini, diblog ini hanyalah tempat aku meluahkan,
tapi pada MU lah tempat aku mengadu duka luka lara hati ini,
Aku tahu PEMILIK NYAWAKU pasti sentiasa ada untuk aku..

No comments: