04 August 2012

Kerinduan yang amat sangat!!

Assalamualaikum,
malam nie masuk malam ke 16 kita berpose,
2 minggu lagi kite akan rayer,
baju rayer mesti dah ramai yang belikan??
fiyda tak beli pun lagi, x tahu nak beli ke tak,
yang pasti nak beli baju tuk adik dulu... ^_^

Berbalik pada tujuan asal entri fiyda,
fiyda sebenarnya nak cakap fiyda rindu sangat,
sesungguhnya fiyda tak pernah berenti rindukan mereka,
tapi malam nie terase rindu yang amat sangat,
terase perasaan tu datang dan mengcekam hati...
sakit sangat!!
tanpa fiyda sedar, fiyda menangis didalam solat sebab terlalu rindu mereka..

Siapa mereka??
mereka adalah kesayangan fiyda,
adik2x, mak, abah & encik kekasih hati..
hanya tuhan yang tahu ape yang fiyda rase.. huhu


abah, yang sekian lama tak jumpa..
walau siapa pun dia, dia tetap abah fiyda...
itulah kenyataannya..


















Adik Shallah & Shafiin,
terdengar sore diorang bergaduh,
sore diorang bercakap, bermain,
dua2x adik yang manja..
kat bawah nie de video adik fiyda nyanyi,

video















Itik papak, ayem maken padi... huhu
video nie time nie time die 5 tahun,
sekrang dah 8 tahun dah tak mau nyanyi dah..
die adik yg sangat manja, tidur nak fiyda peluk
makan nak fiyda suap, mandi nak fiyda mandikan..
bila time rayer mesti nak baju nayu (baju melayu)
hurmm... dah hampir setahun lebih tak jumpa... T__T

Rindu sidia yang kat bawah nie jgak,
si cinta hati... hurmmm...















Kekadang fiyda tertanya,
ingatkah mereka pada fiyda,
adakah hanya fiyda yang rindukan diorang,
sedangkan diorang tak ingat pun fiyda kat sini... hurmm..
Hanya pada ALLAH, fiyda memohon,
semoga sejauh mana pun kami semua,
selama mana pun kami tak bersua tetapi hati-hati kami
tetap terikat antara satu lain, dengan kasih sayang yang di anugerahkan, amin..

Rindu..... huhu
mata fiyda dah bgkak,
sebab nanes... T__T

1 comment:

SoLy SoLicious said...

kok sedih bangat ni..

kang banjir xsurut2 lak..