21 September 2011

Kucing-kucingku

Hai...

tetibe malam nie,
windu kat kucing2x kat umah...
kalu u olls nak tau,
kat umah fiyda de ramai sangat kucing,
bulan pose aritu tambah lagi 4 ekor  baru beranak..

Kucing yang fiyda paling fiyda syg nama putih,
alah x dapat nak share gmbar,
lam lappy nie tak de gambar,
dlam lappy dulu de bnyak gmbar diorg... huhu

oklah, putih ade 2 ekor,
dua2x fiyda syg,
dua garang...
putih yang tua mak fiyda panggil tua coz dia dah tualah... hahahha
dulu kitaorang ingat die bisu sebab die tak nah bunyi,
tapi sejak akhir2x nie dah pandai dah..
semua kucing lain yang bukan kucing kitaorang dia halau,
haritu before fiyda balik ukm,
die gaduh smpai bedarah...
kecian sgt....
berjuang demi pertahankan umah tempah tumpah darah beliau... hahaha

Semua kucing fiyda manja,
putih yang kecik suka membebel,
nukut (nam kucing) suka tido kat fiyda,
itiq manja tapi garang
hitam suka marah2x sebab puteh tua suka rogol die.
semek (mak kucing) suka tinggalkan anak2x die
bulat & panjang paling nakal, suka usik putih kecik
sebab fiyda sayang putih kecik jadi diorang jeles,
kucing pun pandai jeles... huhuhu

ni yang nama itiq, nie gambar time hari nisfu syaban..




dan 3 nie pic nukut...
nie jea yg de gmbar.. oklah.. daaaa



No comments: