17 February 2013

My New Life On Feb #2

Hai,

I'm here again...

Btw i just wanna share,

Started 1st Feb aritu,

Fiyda dah tukar nom fon, hehehe

Untuk kehidupan yang lebih aman

dan bebas daripada gangguan makhluk-makhluk perosak

yang selalu cari peluang tuk kacau hidup i...

Alhamdulillah, tiada lagi ganggu msg dari makhluk itu.. hehe

Nom baru fiyda dah tak kai prepaid dah,

Pakai postpaid lak, senang sikit tak yah susah nak topup, hehe

Fiyda bukan takat tukar nom baru tapi tukar fon jgak, hehe

Bosan pakai samsung beralih angin ke xperia lak..

I love my fon so much...


nie jea yang mampu jadi milikku.. hehehe

Semalam, bos yang punyerlah baik hati
Bagi fiyda angpow dengan henpon,
Henpon bukan sebarang henpon,
henpon kat bawah ni hah... hehehe

Iphone 5

syok giler, tapi bukanlah jadi harta terus,
nie just tuk urusan company sahaja..
macam tak percaya jea bos bangi guna nie,
ingat aritu die nak bagi samsung biasa cam s2 ke,
sekali tengok die beli henpon nie...
kayo tol bos, untunglah jadi bos kan.. hehehe

Bulan depan,
InsyaAllah kalau ade rezeki
bos akan bawak masuk pulau,
uwaaa, best giler, tak sabar rasenyer,
tetibe semangat nak keje... hehehe

Semoga Allah sentiasa murahkan rezeki fiyda,
Dapatlah tolong mak dengan adik-adik banyak sikit,
InsyaAllah Amin..


Lagi satu cerita nak kongsi,
fiyda rase dalam hati fiyda sekarang ade rama-ramalah, hehe
Tapi malaslah nak bercinta, takowt.. huhu
Kalau dia baik tuk fiyda Moga Allah akan terus dekatkan die di hati ini,
Tapi jika dia bukan jodoh fiyda,
cukuplah dia jadi angin yang menyapa pipi.. heheh

Dah lah,
Selamat malam semua,
tido lena-lena, jangan luper baca doa tau.. :)

XOXOX

1 comment:

nur anis said...

perghh bos ni..kayo la..huhu